Analityczne i edukacyjne webinary od RoboMarkets

Kadra wydziału analityki RoboMarkets prowadzi wraz z zewnętrznymi ekspertami rynków finansowych wydarzenia online w zakresie analityki i edukacji dla szerokiej rzeszy traderów. Webinary są poświęcone wielu różnym tematom takim jak jazdy próbne na EA, recenzje giełdowe, analizy techniczne, oraz najnowsze i najważniejsze wydarzenia w branży finansowej. Na tej stronie odpowiadamy na najbardziej powszechne i często zadawane pytania dotyczące naszych webinarów.

Niestety obecnie nie możemy zaoferować żadnych webinarów.

Jaki jest koszt uczestnictwa w webinarze?

Webinary są darmowe i dostępne dla każdego zainteresowanego. Najnowsze informacje na temat naszych webinarów można znaleźć na stronie "Wydarzenia RoboMarkets".

Jak zarejestrować się na webinar?

Aby zarejestrować się na webinar należy wypełnić krótki formularz ze strony "Wydarzenia". Proszę zwrócić uwagę na to, że nasze webinary są dostępne dla wszystkich traderów, nawet jeśli nie są oni klientami Firmy.

Jak mogę wziąć udział w webinarze?

Na około 5-10 minut przed rozpoczęciem webinaru wejdź na link strony MyOwnConference, który otrzymałeś. W następnym okienku wpisz swoje imię albo nick. Na nasze webinary możesz zalogować się z profilu Facebooka lub Google.

Po kliknięciu "Dołącz" zostaniesz przekierowany do "obszaru" webinaru, gdzie wydarzenie się odbędzie. Webinar zacznie się w czasie określonym w grafiku.

Jak prowadzone są webinary?

Używamy platformy MyOwnConference, na której prowadzimy webinary online. Na webinarach RoboMarkets eksperci wykładają tematy udostępniając swoje ekrany komputerowe uczestnikom lub poprzez prezentacje. Każdy uczestnik może zadać pytanie na czacie a prowadzący szczegółowo odpowiedzą. Po kilku dniach (dwóch, lub trzech), na stronie "Historia Wydarzeń" nagranie webinaru zostanie udostępnione.

Co to jest MyOwnConference?

MyOwnConference jest platformą na której RoboMarkets prowadzi webinary. Usługa jest dostępna w każdej przeglądarce, dlatego aby dołączyć się do naszego webinaru wystarczy mieć stałe połączenie z internetem, słuchawki i głośniki. Z strony MyOwnConference nie można pobierać webinarów, ale w każdej chwili można je oglądnąć w zakładce "Historia Wydarzeń".

Ile trwa webinar?

Webinar na ogół trwa 50 - 60 minut, ale czas ten może się wydłużyć w zależności od ilości pytań zadawanych przez uczestników. Ponadto czas trwania zależy też of dyskutowanego tematu i tempa wypowiadania się wykładowcy.

Jak mogę oglądnąć nagranie z webinaru?

Nagrania webinarów, prezentacji i innych materiałów przedstawionych podczas webinarów można znaleźć w zakładce "Historia Wydarzeń". Na tej stronie można też zobaczyć galerię zdjęć z naszych wydarzeń poza internetowych.

Jak mogę pobrać webinar?

Niestety webinarów nie można pobrać z naszej strony internetowej ani z platformy MyOwnConference. Ale można oglądać je online, zostały one załadowane na stronę "Historia Wydarzeń" po 2 lub 3 dniach od ich transmisji.

Dlaczego nie widzę/słyszę mówcy webinaru?

W tym dziale dowiesz się jak rozwiązywać różne techniczne problemy, które możesz napotkać podczas łącznia się na webinar lub podczas transmisji.

W razie takich utrudnień technicznych jak brak dźwięku/obrazu lub problemy z czatem, sprawdź swój sprzęt i połączenie internetowe. Aby to sprawdzić MyOwnConfernce oferuje przeprowadzenie testu, dzięki któremu szybko będziesz się mógł zorientować czy coś nie działa.

  1. Jeśli nie widzisz mówcy lub tego, co pokazuje na ekranach

    Spróbuj odświeżyć przeglądarkę, na której oglądasz webinar naciskając równocześnie Ctrl+F5. Jeśli to nie pomoże, ponownie połącz się z internetem.

  2. Jeśli nie słyszysz mówcy

    Upewnij się, że dźwięk w twoim sprzęcie został udostępniony. Aby to zrobić znajdź ikonę głośników (słuchawek) na ekranie swojego laptopa lub komputera otwórz okienko dialogowe i wyreguluj głośność.

  3. Jeśli nie widzisz czatu

    Zresetuj poziom powiększenia w przeglądarce do 100%. Potem na ekranie pojawi się czat.

  4. Jeśli wideo jest opóźnione

    Odśwież stronę webinaru (Ctrl+F5) lub ponownie połącz się z internetem.

  5. Jeśli nie widzisz slajdów prezentacji

    Sprawdź datę i czas na swoim urządzeniu. Jeśli są niepoprawne, ustaw je poprawnie.