Co mam zrobić jeśli nie otrzymam wiadomości SMS z kodem potwierdzenia?

SMS z kodem potwierdzenia jest na ogół wysyłany w ciągu kilku minut, ale czasami proces ten może zająć do 10-15 minut. Jeśli nie otrzymasz wiadomości po upłynięciu tego czasu, prosimy postępować zgodnie z tymi poleceniami:

  1. Upewnij się, że Twój telefon jest włączony. 
  2. Sprawdź czy na telefonie znajduje się wystarczająco dużo wolnej pamięci dla nowego SMS-a.
  3. Zrestartuj swój telefon i sprawdź czy możesz znów otrzymywać wiadomości.
  4. Kliknij "Wyślij ponownie SMS".
  5. Jeśli problem nie został rozwiązany, prosimy o kontakt z naszym Wsparciem Online działającym.

Prosimy zauważyć, że jeśli nie byłeś w stanie otrzymać kodu potwierdzającego w trakcie weryfikacji SMS, możesz wpisać innym numer telefonu i spróbować jeszcze raz.