Czemu nie mogę znaleźć aplikacji mobilnej Mobile Trader w AppStore?

Aplikacja Mobile Trader jest dostępna tylko dla poniżej wymienionych krajów

Austria, Białoruś, Brazylia, Brunei Darussalam, Bułgaria, Chiny, Kolumbia, Chorwacja, Cypr, Republika Czeska, Dania, Egipt, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Islandia, Indie, Indonezja, Irlandia, Włochy, Jamajka, Kazachstan, Łotwa, Liban, Litwa, Luksemburg, Malezja, Malta, Meksyk, Mołdawia, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Singapur, Słowacja, Słowenia, Republika Południowej Afryki, Hiszpania, St. Vincent i Grenadyny, Szwecja, Szwajcaria, Tajwan, Tajlandia, Ukraina, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Wielka Brytania, Uzbekistan.

Aby uzyskać dostęp do aplikacji spróbuj zmienić parametr "Kraj" w swoim profilu używając nazwy jednego z krajów wymienionych na liście.

Aby handlować na swoim urządzeniu w systemie iOS możesz też:

  1. Użyć mobilnej wersji terminala WebTrader. W tym celu przejdź do webtrader.robomarkets.com w swojej mobilnej przeglądarce.
  2. Pobierz aplikację Meta Trader 4 z MetaQuotes. Link do aplikacji znajduje się w dziale "Centrum Pobrań" na naszej witrynie lub w twoim Obszarze Członkowskim.

Uwaga: aplikacja Mobile Trader w Play Store (system Android) jest dostępna bez wykonania rejestracji do kraju zamieszkania.