Oficjalny sponsor wielokrotnego mistrza LKL BC Žalgiris

Co robić, jeśli w platformie widnieje komunikat "brak połączenia"?

Trzeba wykonać następujące działania:

  1. Sprawdzić, czy komputer ma połączenie z internetem. Problemy mogły wystąpić u dostawcy internetu.
  2. Jeżeli komputer ma ciągle połączenie z internetem, ale platforma informuje o braku połączenia, spróbuj ponownie przeskanować serwery. Kliknij lewym przyciskiem myszy przyciśnij na napis "Nie ma połączenia" i wybierz w menu punkt "Skanuj serwer".
  3. Jeśli żadne z powyższych punktów nie zadziałał, w panelu "plik" wyloguj, na następnie zaloguj się ponownie do swojego konta handlowego.
 
Jeśli pomimo wykonania powyższych czynności platforma nadal informuje o błędzie, należy skontaktować się z działem pomocy technicznej.
Zadaj pytanie

Nie znalazłeś potrzebnych informacji? Zadaj pytanie i otrzymaj na nie odpowiedź online!

Wejdź do czatu
Zadaj pytanie