Nie. Ale możesz założyć nowe konto w USD, EUR, CHF, GBP, PLN czy GOLD.
Dla wypłaty środków przez konto osobiste jest wykorzystany trzypoziomowy system ochrony:
Autoryzacja - klient chcąc wypłacić środkói musi znać login i hasło do "Obszaru Członkowskiego".
Hasło - przy zleceniu wypłaty trzeba znać hasło do konta handlowego w firmie RoboForex.
Kod - wymagane jest potwierdzenie przez wprowadzenie hasła, które klient otrzymuje na swój e-mail zleceniu wypłaty. Adres e-mail jest określony przez klienta przy otwieraniu konta.
Należy przejść do Obszaru Członkowskiego i kliknąć "Zmień dźwignię". Dźwignię można zmienić tylko jeśli nie ma żadnych otwartych pozycji na koncie.
Należy przejść do działu "Konto Rzeczywiste" w Obszarze Członkowskim i kliknąć "Zmień hasło". Aby zmienić hasło, należy wpisać nowe hasło i potwierdzić je.
Należy przejść do działu "Profil" w swoim Obszarze Członkowskim i kliknąć “Zmień hasło do Obszaru Członkowskiego”. Aby zmienić hasło, należy wpisać nowe hasło i potwierdzić je.
Aby zmienić osobiste informacje podane w Obszarze Członkowskim, należy skontaktować się z naszym Wsparciem Online.
Aby zmienić numer telefonu w takich okolicznościach, należy skontaktować się z naszym Wsparciem Online.
Możesz zmienić swój adres e-mail w dziale "Osobiste informacje" w swoim Obszarze Członkowskim.
Skontaktuj się z naszym Wsparciem Online jeśli nie otrzymałeś e-maila z kodem potwierdzającym lub nie masz dostępu do podanego adresu e-mail.
Tak, można. Aby zarejestrować Obszar Członkowski dla podmiotu prawnego, należy:
1. Zarejestrować Obszar Członkowski korzystając z osobistych danych osoby, która będzie kontrolować konto.
2. Wysłać kopię wszystkich wymaganych dokumentów na adres [email protected]
Lista dokumentów wymaganych od podmiotu prawnego:
Prosimy zauważyć, że
Jeśli Obszar Członkowski zostanie zarejestrowany na osobą fizyczną i konto dołączone do tego Konta Rzeczywistego zostało wcześniej zasilone środkami przez osobę fizyczną, to konto nie może otrzymać statusu "Konta firmowego". Prosimy zarejestrować nowy Obszar Członkowski na podmiot prawny i wysłać z niego zgłoszenie.
W przypadku gdy bezpośredni/natychmiastowy i główny akcjonariusz jest innym podmiotem prawnym, Firma potrzebuje zweryfikować strukturę własności i tożsamość osób fizycznych, które są właścicielami odsetek i/lub kontrolują inny podmiot prawny na podstawie powyższej wymienionych dokumentów.
Wszystkie dokumenty, wraz z oryginałami, muszą zawierać tłumaczenie w języku angielskim, podpisane oraz z pieczątką notariusza.
Aby zarejestrować nowy Obszar Członkowski należy wejść na stronę rejestracyjną. Potem należy wpisać swój adres e-mail, pełne imię i nazwisko, numer telefonu komórkowego i kliknąć "Otrzymaj kod potwierdzający poprzez SMS lub E-mail". Po otrzymaniu kodu, należy go wpisać w odpowiednim polu i zalogować się do Obszaru Członkowskiego.
Obszar Członkowski to wygodny i bezpieczny sposób zarządzania swoimi kontami. W Obszarze Członkowskim możesz otwierać konta handlowe, czytać szczegółowe informacje na temat operacji, wyświetlać lub zmieniać osobiste dane określone podczas rejestracji, wykonywać wewnętrzne transfery pieniężne między swoimi kontami bez żadnej prowizji, szukać informacji na temat ofert promocyjnych i oglądać nasze materiały edukacyjne. Więcej szczegółowych informacji na temat Obszaru znajduje się na stronie Obszar Członkowski.
Można zarządzać powiadomieniami push na stronie "Subskrypcja powiadomień push", w Obszarze Członkowskim. Aby włączyć powiadomienia push, zaznacz odpowiednie pole i kliknij "Zapisz". Aby je wyłączyć, odznacz to pole i kliknij "Zapisz".
Aby otrzymywać powiadomienia push, musisz zainstalować wersję mobilną terminalu MetaTrader 5 na swoim smartfonie lub tablecie.