Nr. Jeśli potrzebujesz konta w innej walucie, musisz otworzyć nowe konto.
Wypłaty środków z kont są chronione za pomocą różnych metod weryfikacji. Wśród nich:
Metody te zostały wdrożone w celu zmaksymalizowania bezpieczeństwa operacji wypłat w Twoim obszarze członkowskim.
Przejdź na stronę "Zmień Dźwignię" w swoim obszarze członkowskim.
W tym miejscu możesz dostosować (zmniejszyć lub zwiększyć) dźwignię finansową dla swojego aktywnego konta (widoczną w prawym panelu obszaru członkowskiego).
Przejdź na stronę "Zmień Hasło” w swoim obszarze członkowskim.
W tym miejscu można wybrać nowe hasło dla swojego konta. Aby móc korzystać z nowego hasła, należy je potwierdzić za pomocą kodu potwierdzającego, który otrzymano w wiadomości e-mail.
Przejdź na stronę "Zmień hasło do swojego obszaru członkowskiego" w swoim obszarze członkowskim.
W tym miejscu należy wprowadzić istniejące hasło do obszaru członkowskiego lub wybrać nowe. Tę operację należy potwierdzić za pomocą kodu otrzymanego w wiadomości e-mail.
Możesz zmienić swój adres e-mail w dowolnym momencie na stronie Mój profil w swoim obszarze członkowskim.
Jeśli jednak zauważysz błąd w swoim imieniu, nazwisku lub numerze telefonu, musisz skontaktować się z Pomocą techniczną na żywo, aby wprowadzić poprawki.
Aby zmienić numer telefonu w takich okolicznościach, należy skontaktować się z naszym Wsparciem Online.
Możesz zmienić swój adres e-mail w dowolnym momencie na stronie Mój profil w swoim obszarze członkowskim.
Twój adres e-mail służy jako login do obszaru członkowskiego. W celu zapewnienia dodatkowego bezpieczeństwa danych osobowych i środków finansowych wymagane jest potwierdzenie pocztą elektroniczną.
Potwierdzenie pocztą elektroniczną jest również częścią procesu weryfikacji klienta.
Tak, można. Aby zarejestrować Obszar Członkowski dla podmiotu prawnego, należy:
1. Zarejestrować Obszar Członkowski korzystając z osobistych danych osoby, która będzie kontrolować konto.
2. Wysłać kopię wszystkich wymaganych dokumentów na adres [email protected].
Lista dokumentów wymaganych od podmiotu prawnego:
Prosimy zauważyć, że
Jeśli Obszar Członkowski zostanie zarejestrowany na osobą fizyczną i konto dołączone do tego Konta Rzeczywistego zostało wcześniej zasilone środkami przez osobę fizyczną, to konto nie może otrzymać statusu "Konta firmowego". Prosimy zarejestrować nowy Obszar Członkowski na podmiot prawny i wysłać z niego zgłoszenie.
W przypadku gdy bezpośredni/natychmiastowy i główny akcjonariusz jest innym podmiotem prawnym, Firma potrzebuje zweryfikować strukturę własności i tożsamość osób fizycznych, które są właścicielami odsetek i/lub kontrolują inny podmiot prawny na podstawie powyższej wymienionych dokumentów.
Wszystkie dokumenty, wraz z oryginałami, muszą zawierać tłumaczenie w języku angielskim, podpisane oraz z pieczątką notariusza.
Aby zarejestrować obszar członkowski, należy wypełnić formularz rejestracyjny, do którego dostęp można uzyskać za pośrednictwem tego linku.
Obszar Członkowski to osobista przestrzeń klienta na stronie RoboMarkets. Umożliwia on:
Przejdź na stronę "Subskrypcja na powiadomienia ppush" w swoim obszarze członkowskim.
Tutaj możesz wybrać, czy chcesz włączyć czy wyłączyć powiadomienia push wysyłane do aplikacji mobilnej MetaTrader 5 MetaQuotes.
Nasz konsultant niedługo odpowie na Twoje pytanie.