Oficjalny sponsor wielokrotnego mistrza LKL BC Žalgiris

Obszar Członkowski

  1. Czy można zmienić walutę mojego konta?
  2. Jak moje środki są chronione przed kradzieżą w usłudze Obszaru Członkowskiego?
  3. Jak zmienić dźwignię?
  4. Jak zmienić hasło do swojego konta?
  5. Jak zmienić hasło do Obszaru Członkowskiego?
  6. Co zrobić jeśli wpisałem niepoprawne informacje podczas rejestracji?
  7. Nie mam dostępu do mojego poprzedniego telefonu komórkowego. Jak mogę go zmienić?
  8. Jak mogę zmienić swój adres e-mail?
  9. Co mam zrobić jeśli nie otrzymam kodu potwierdzającego?
  10. Czy można zarejestrować Obszar Członkowski dla podmiotu prawnego?
  11. Jak zarejestrować Obszar Członkowski?
  12. Czym jest Obszar Członkowski? Na co jest potrzebny?
Zadaj pytanie

Nie znalazłeś potrzebnych informacji? Zadaj pytanie i otrzymaj na nie odpowiedź online!

Wejdź do czatu
Lub wpisz numer telefonu w poniższym formularzu, a my do Ciebie odzwonimy jak najszybciej.
Odzwoń
Zadaj pytanie