Powiadomienie "przepływ informacji jest zajęty" pojawia się wtedy, kiedy klient przesyła nowe zlecenie na serwer, nie czekając na odpowiedź z poprzedniego zapytania. Zazwyczaj przyczyną pojawienia się powiadomienia jest krótka przerwa w połączeniu z serwerem i złożeniem przez klienta nowego zlecenia.
Ten komunikat oznacza, że na koncie nie ma wystarczającej ilości margin, by otworzyć pozycję dla określonego wolumenu.
Aby uniknąć otrzymywania tego komunikatu, wykonaj następujące czynności:
Aby to zrobić, skorzystaj z darmowego Kalkulatora handlowego.
Wzór do obliczenia margin:
<Margin> = <Wielkość kontraktu> / <Dźwignia>
Szczegółowy przykład jak korzystać z tego wzoru jest pokazany przy odpowiedzi na pytanie "Jak mogę obliczyć wartość margin?"
Koszt 1 punktu dla każdego instrumentu finansowego jest obliczany zgodnie z następującym wzorem:
<Koszt 1 punktu> = (Kontrakt * (Cena + Jeden_punkt)) - (Kontrakt * Cena)
gdzie:
Kontrakt – wielkość kontraktu.
Cena – obecne kwotowanie aktywa.
Jeden_punkt – wielkość 1 punktu.
Przykład:
Chcemy obliczyć koszt 1 punktu dla pozycji w parze EURGBP.
Rodzaj pozycji: długa (Kupno)
Wolumen pozycji: 1 lot (100 000 jednostek waluty bazowej).
Obecne kwotowanie: 0,8365.
Waluta konta: USD.
<Koszt 1 punktu> = (100 000 * (0,8365 + 0,0001)) - (100 000 * 0,8365) = 10,00 GBP
Ze względu na różnicę między walutą konta a walutą bazową aktywa, musisz dokonać konwersji tej liczby na USD. Aby to zrobić, pomnóż ją przez obecne kwotowanie GBPUSD.
10,00 GBP * 1,5417 = 15,47 USD
Możesz obliczyć koszt 1 punktu dla pozycji dowolnego instrumentu, korzystając z naszego Kalkulatora handlowego.
Konta demo zostały stworzone dla początkujących, posiadających niewielką wiedzę, oraz bardziej doświadczonych traderów.
Po trenowaniu lub testowaniu konta demo, możesz zacząć handlować na koncie rzeczywistym, ale tylko jeśli jesteś świadomy ryzyka związanego z inwestowaniem na rynkach finansowych.
Gdy zdecydujesz się przejść na konto rzeczywiste, wybierz takie, które używałeś na koncie demo. Warunki handlowe na kontach demo i rzeczywistych w RoboMarkets pasują ze sobą w następujący sposób:
Te informacje są dostępne na stronie "Specyfikacje kontraktu".
Zanim sprawdzisz specyfikacje dla pożądanego instrumentu, upewnij się, że twoje konto wyświetlone jest u góry tabeli.
Zlecenia są automatycznie zamykane z następujących przyczyn:
Wykresy w terminalu handlowym są stworzone w oparciu o cenę Bid, ale tylko pozycje długie (Kupna) są zamykane w cenie Bid. Pozycje krótkie (Sprzedaż) są zamykane w cenie Ask.
W rezultacie twoje pozycje krótkie będą zamknięte w cenie, która nie jest wyświetlona na wykresie, aż włączysz linię Ask w ustawieniach wykresu.
W terminalach MetaTrader możesz to zrobić wchodząc w "Wykresy" -> "Ustawienia".
Takie przypadki mogą wystąpić dla zleceń Buy Stop, Sell Stop i Stop Loss.
Gdy aktywują się te zlecenia, system wysyła zlecenie Market, które realizowane jest w obecnej cenie i może różnić się od zadeklarowanej ceny.
Inne rodzaje zleceń oczekujących (Buy Limit, Sell Limit i Take Profit) są w większości realizowane w określonej cenie, ale czasami w lepszej, jeśli takowa cena istnieje na rynku w chwili ich realizacji.
Skorzystaj z Kalkulatora handlowego lub oblicz wartość margin zgodnie ze wzorem.
<Margin> = <Wielkość kontraktu> / <Dźwignia>
gdzie:
Wielkość kontraktu - wolumen zlecenia w walucie bazowej aktywa handlowego (pierwsza waluta tickera). Wolumen zlecenia na 1 lot dla wszystkich par walutowych zawsze jest równy 100 000 jednostek waluty bazowej instrumentu.
Dźwignia - wartość dźwigni.
Przykład obliczania:
Otwierasz pozycję długą na 1 lot dla pary EURUSD z dźwignią o wartości 1:20.
<Margin> = 100 000 / 20 = 5 000 EUR
Jeśli walutą twojego konta jest USD, a nie EUR, musisz dokonać konwersji kwoty margin na walutę swojego konta. Aby to zrobić, pomnóż kwotę przez obecne kwotowanie pary EURUSD (1,2345).
<Margin> = 5 000 * 1,2345 = 6 172,50 USD
Nie ma takiej możliwości. Aby zmienić rodzaj konta lub walutę bazową, należy otworzyć nowe konto z wymaganymi parametrami.
Problem można rozwiązać na dwa sposoby:
Jednym z powodów "Braku połączenia" jest słabe połączenie z internetem użytkownika lub problemy z serwerem.
Zalecane działania:
Jeśli żaden z powyższych kroków nie pomógł, prosimy skontaktować się ze Wsparciem Online.
Upewnij się, że wprowadziłeś właściwe dane logowanie podczas łączenia się ze swoim kontem:
Jeśli dane logowania są prawidłowe, ale nadal nie możesz połączyć się z serwerem, spróbuj zmienić hasło do konta handlowego w swoim Obszarze Członkowskim i spróbuj jeszcze raz.
Jeśli to nie pomogło, prosimy skontaktować się ze Wsparciem Online.
Minimalna kwota pierwszego depozytu dla wszystkich rodzajów kont wynosi 100 USD / EUR / GBP (lub odpowiednik kwoty w innej walucie).
Nie ma ograniczeń dla następnych depozytów.
Nasz konsultant niedługo odpowie na Twoje pytanie.